Varför jag bara äter fast mat på restaurang.

Så nu har man varit på tärnemöte och allt börjar re opp sig i fråga om klarhet. Hippans kläder är ordnade, hysch hysch, men de är grymt vackra.




Vill också bjuda på en liten fin bild från studenten som jag fick från en i klassen... Spöregnade gjorde det hela dagen, men det struntade faktiskt jag i.



( mina tjockishänder jopp! )

Ja nu är det snart dags att walka till jobbet, är bara trött och omotiverad som vanligt. Sambon har ingen mottagning nere på sitt jobb och jag blir bara mer modfälld för var sekund i och med jag inte kommer hinna prata med honom före jobb. Avskyr verkligen när han inte ska sova hemma, inte för att det får hända så ofta ( sist var det när han var tvungen att åka till sthlm med sitt jobb) plus så bör man väl kunna vara ifrån varandra. Men men, avskyr verkligen att sova ensam och har en sån period där det viktigaste som finns är att landa i hans armar efter en jobbig arbetskväll. Undrar lite när perioden kommer gå över, känner bara att jag älskar mer och saknar mer för var sekund som går. Kärlek är det definitivt.

Bättre toner blir det iaf nästa helg när jag äntligen har ledigt, då ska herren kanske ta mig på weekend. Det kan bli exotiskt och det kan bli väldigt svenssons, det får vi se. Har sagt till honom att inte säga vart vi ska utan bara säga vad jag ska packa, men har hört viskningar om både Milano och Gbg. Ha ha, konstigt nog önskar jag att det är Milano...? För lite sol här hemma.

Nåväl, nuvarande projekt är iaf snäckans hippa. Mkt jobb och ansvar, så kul blir det när det är i rullning.
En dusch, en panodil zapp, tv och kaffe på detta så kanske jag känner mig lite lyckligare. Tjolahej tjolahopp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0