Tom säng

Idag vaknar man i en sådan, Sambo på jobbet sen länge sen.. Har druckit lite kaffe, talat med pauline, talat m carina som har sår på hakan efter att ha ramlat igår.. Hoppas det läker till bröllopet! :(

Denna veckan jobbar jag till ungefär tolv på fredag kväll, sen har jag långledigt i fyra dagar som mannen har förfogande över. Det är min längsta sammanhängande ledighet... Så bara att le och knega dessa fem arbetskvällarna till.
Dagarna då? Lön och räkningsvecka, så det ska fixas. Min brudtärne klänning ska sys om (för tajt över bröstet, jättekonstig design..), sen vet jag inte. Bara slappna av? Har inga måsten just idag och det är riktigt skönt. Ska se om jag är lite piggare för då kanske man kan täcka lite för Anna eller Pauline på jobb2. Om ni vill? haha...

Känner nog för att träffa Tina med en sväng, hoppas ni hade skön ensamtid igår :)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Självklart! Du får jobba hur mycket du vill! :D Bara vi slipper ;)

2009-07-27 @ 13:02:59
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0