Tisdag morgon...

... och igår var det tillbaka till jobbet igen efter möhippan, faktiskt i ett ohyfsat bra skick. Fick en himla rusch och jag ifrågasatte mig själv om alla gäster var så jobbiga för att jag var bakis, men kom fram till att deras personligheter var pain in the ass - och inte min bakfylla.
Nåväl, slutade hyfsat tidigt och hem och käkade rostmackor. Det är så underskattat med en riktigt grym sån macka.

Fick första ordentliga mensen på mer än ett halvår (har ju p-spiral) inatt, och jag mindes inte hur mensvärk kändes men nu gör jag och är väldigt glad för att pspiralen håller bort den för det mesta...

Jaha... Idag då...?
Det var löning igår så borde gå till banken och sätta in alla mina monetas, och borde verkligen verkligen klippa håret... Är så sliten i utseendet så får bli skärpning på det! Sen är det ut på breeze gymmet och luncha m sambon som tagit ledigt från sitt andra jobb och ställer upp lite i receptionen i semestertider... skönt för honom o bara sitta o glo en dag ist för o slita. Filippa har skickat ngt mess så får kolla det med. Dock är klockan bara 08.19 här så jag får hoppa i säng en stund till om jag ska orka ikväll....

see you later.. :)

 

Paraplyblomman utanför lägenheten...

och närkontakt med....liemannen



Kommentarer
Postat av: martina

åh fina blommor du tagit kort på..haha...har du inget bättre för dej? =)

2009-07-29 @ 08:18:27
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/
Postat av: Eve

Haha.. nu har jag hittat dig...

2009-07-29 @ 08:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0