Shoppilishopp!

Kunde inte lägga mig och vila igen efter sambon dragit ut för ännu en dag på gymmet utan stack upp till Åhlens och köpte det här John Frieda shampoo och balsamet som jag inbillar mig kommer vara en orgasmic hårupplevelse, får se om det gör ngn större skillnad! fina förpackningar är det i varje fall... men så kostar de också 80 kr styck också... och det är DYRT... men väl värt ett försök.
'

Inhandlade även en av mina favoritparfymer, nämligen Armani Code då jag inte kunde förmå mig att testa ngn ny.. feg är man!
Nåväl, sen cyklade jag ut till breeze och fikade lite med D och hälsade på hans kamrater... Fick också lova honom att till hösten ska vi börja träna ihop (??!!) då han tyckte vi gjort för mkt av mina intressen... "Som vilka?" Frågade jag... "Sitta hemma och supa.." sa han och inte för att jag vill erkänna det men ok några situps ska jag väl kunna förmå mig till :) haha....

Nåväl klockan är fem i två och jag funderar på att brygga lite kaffe... eller lite mer rättare sagt och snart ska jag in i duschen för att testa det gryyymma schampoot och balsamet, om det nu är så. En tur till Willys för billig mat, idag blir det kycklinggryta tror jag, så den är färdig lagom tills D är hemma så att han kan köra mig till jobbet sen ;) haha....

Eller kanske god tid att börja cykla då... Nu har jag en störig flugjävel som biter på min rumpa här jag ligger mot laptopen på mage... Så ska vända mig om och ta hand om Problemet.... tre arbetskvällar kvar tills ledighet och kanske en tre dagars avslappning med avstängd telefon i Helsingborg... Åhhh vilken lyx.... För man måste trots allt inte vara tilgänglig hela tiden, att inte svara i mobilen är inget brott som vilka verkar tro. för mkt måsten nu för tiden!

fast pauline måste ju svara i tele när jag försöker väcka henne varje morgon! ;)

pöss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0