möhippa!

Idag är det måndag och jag är såhääääääääääääääär Slö. Igår var det möhippetime och vi började med att hämta Carina i lägenheten och klä ut henne i de fina kläderna ;) och hälla i henne shot. Sen var det dags för ögonbindeln och köra upp till hbg och spela in en cdskiva. Riktigt lyckad cd blev det... Vidare på färjan över till Helsingör, lunchtime och Carina fick skämma ut sig på diverse sätt... Sen vidare ner till Köpenhamn och sen fick hon spela på Hovedbanegarden.. Flöjt.. Haha... Lät för jävligt men många som kastade kronor åt henne!

Vidare över till Tivoli, åkte massor av karuseller och livrädd var jag.. Vad är det som gör att man blir så rädd som äldre för massa saker? Har man mer att förlora? Instinkter? Beats me.

Iaf massa sprit var det hela dagen och tack alla som hjälpte mig att göra dagen perfekt för Carina. Dagen var mysig och underhållande och det känns skönt att det är över i och med ansvaret, nu är det bara bröllopet kvar. Som sagt kul är det, men ansvaret är tungt. Sambon gjorde allting lite enklare som hjälpte till med allt möjligt, vad skulle jag gjort utan den  mannen och hans skjuts :)

Det var skönt att komma hem igår kväll. Sååå Skönt. In i armarna på mannen i mitt liv, tanken som förföljde mig på tåget.
 
Drack för mkt igår och smutsig var man med... Pööh.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0