Du har plats... nr 12 i kön. Klick.

Ja ungefär så har det låtit i min telefon en stund nu. Skånetrafiken håller på att krascha ihop av överbelastning och när man väl väntat sju minuter så blir man bara klickad. För jävligt!!!

Igår var en lugnare kväll på jobbet och man trodde man skulle sluta tidigt. Men ikke! Klart skulle det komma sena gäster med när allt jag ville var att få åka ut till älski ute på bjudning i glemmingebro at a la casa Orange, där de hade thai kväll. Så när jag väl kom ut där, efter att ha åkt taxi med Filippas framtida barns farfar, blev det lite god fisk och ett par öl med stänk av Ettan Enkelt snaps ( lite mildare gammeldansk typ ).

Sambon ringde på jobbpausen och bad mig komma, om han saknade mig eller tyckte synd om mig som inte ville sova ensam det är frågan... Glad blev jag iaf och trevligt var det att slappna av ute på landet, tyst och bilfritt som det var. Nåväl klockan hann bli mycket och sen kom svärmor och hämtade oss så vi åkte vidare till Löderup för att sova över där.
Och som sagt, fan vad skönt det är ute på landet! Men varmt var det i hans säng så när han snarkade fint lade jag mig i den kalla lädersoffan ist, höll på att brinna opp. Och så vaknade jag imorse med kaffe på bordet och med min drömprins Godmorgon.

Bättre kan det knappt bli? Om det inte är som nedanför förstås.



Mitt Thailand, Koh Tao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0