Ang Tinas fråga

... så får man gott och väl plats två, och tror man till och med skulle kunna vara tre om det behövdes haha. Så då måste man ha hunnit bli väldigt tjock isf.

Jaha, idag då? Vaknade med en känsla av att vara jävrigt irriterad och var tvungen att ligga kvar för att komma på varför. Jo just det, jag ska sova själv inatt och som ni märker är det inget jag är vidare intresserad av.
Sambon ska på bira och grabbkväll och ska sova över på the location med tanke på jobbet imorgon. Yuck. Jag vågar ju inte alls sova ensam. Alldeles för mkt skumma ljud och grejer i denna lägenheten för det, så får hoppas att jag är skettrött när jag kommer hem från jobbet inatt.

Idag blir det en hel del kaffe till sen kommer en av de andra tärnorna in så vi ska ordna med det sista inför Carinas möhippa som är på söndag. Ohh så kul det kommer bli, men ohh så trött man kommer vara!

Stian gillade inte alls regnet igår så därför stannade han inne hos oss mesta delen av kvällen, lite mysigt faktiskt. Jag och sambo hade armarna runt varandra och tittade på Stian som gick loss på mattan som att han var vår baby, en liten stolt och mysig känsla i magen.



Jag tittar på Top Design och höll på att sätta kaffet i halsen när den ene domaren sa "see you later Decorater".

Hu hu, hurtigt värre.

See you later aligators!

Kommentarer
Postat av: martina

naaaw får Stian komma in..=) haha..du e ju bara fööör snäll..=)

2009-07-26 @ 13:01:47
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0