Ingen rast, Ingen ro , FÖRLÅT....

Nu har jag inte skrivit här på jättelänge och det är ju inte alls kul förstår jag. Har bara haft fullt upp med bröllopet, ( som jag tyvärr inte har bilder av på denna datorn), och dessutom mkt jobb... Det har hänt lite tråkiga saker runt om och särskilt en hemsk sak i anknytning till familjen så därför har jag nog försvunnit härifrån... I alla fall, nu ska jag väl vara på banan igen!

Är det sant som Eve säger, håller Tina inte liv i sina blommor??? ;)

Idag är det tisdag, och jag är egentligen ledig men passar på att jobba lite dag på värdshuset... kan avlasta dem och tjäna pengar på samma gång! Sen ikväll är jag ledig, då blir det ngn kvällsmiddag med sambon om vi inte hälsar på hans föräldrar.. ÄLSKAR att vara ute på landet...
önskar vi hade jobben vi ville och ekonomin så vi också hade kunnat köpa vårt "drömhus"... Och så hade jag så himla gärna velat ha en häst. Fastnat i den tanken mkt nu på senaste!

Oj glömde säga hur min o sambons helg var, det var tre dagars full avkoppling i helsingborg med shopping, färja och mys.. Mkt korsord med!


Allt blir så mkt roligare när man är två!

längtar till Eve och Pauls kräftskiva, det kommer bli skitkul!

spriiiit spiiiiittt!

Kommentarer
Postat av: Eve

yes de blir de allt.. o massa turkisk peppar snapps... hihi..

2009-08-19 @ 10:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0