Då var det måndag...

och konstigt nog, om jag hade varit ledig, hade det varit den bästa dagen på hela veckan! Är man gammal då?

Nu har jag min första vecka där jag egentligen knappt jobbar ngt alls, men eftersom jag är i övergång från jobbet till mitt gamla, så ska jag springa där nu på dagarna och tjäna in lite monetas och vana. Ska bli skönt med dagtid som vanligt!

På lördag är det party och både jag och sambo är laddade, ska bara komma på ngn kräfträtt som jag vill laga eftersom jag bara blir full om jag ska sitta och pilla kräftor... haha

ska bli kul o träffa alla, saknar faktiskt o snacka med er!

Kommentarer
Postat av: martina

Du är utmanad carol..läs på min blogg.=) pusss

2009-09-10 @ 13:57:45
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0